vrijdag 10 september 2010

hello winter

We zitten pas in september, maar voor mijn gevoel is het al winter. Al die regen en kou.. Bah, geef mij de zomer maar! Helaas is er toch niets aan te veranderen dus ben ik maar op zoek gegaan naar een mooie winterjas. En dit is 'm geworden(via Asos):

Is het geen plaatje? Ik wilde graag een camel coat die niet te lang is, want aangezien ik maar 1,60 ben lijk ik met zo'n lange jas helemaal een dwerg, dus leek dit me een goed model! De jas is erg simpel, wat ik juist zo mooi eraan vind, maar de knopen in de hals geef het toch een beetje iets extra's. Ik ben gelukkig!

1 opmerking:

  1. ik heb net ook een niet te lange camel coat bij de zara gekocht heeft wel iets weg van deze! leuke blog!
    xx saar
    soefandlife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen