donderdag 2 september 2010

about me

Het is misschien wel net zo leuk om eerst kort iets over mezelf te vertellen. Ik ben dus Laura en ik ben 18 jaar jong. Sinds afgelopen juni ben ik in het bezit van mijn HAVO-diploma, iets waar ik natuurlijk hartstikke trots op ben! En wat doe je na het behalen van je diploma? Studeren! Dat doe ik dus ook! De studie die ik heb gekozen is Journalistiek. Aangezien ik schrijven heel erg leuk vind en ik graag een "doe"-opleiding wilde gaan volgen leek dit mij de beste keuze.
Naast schrijven houd ik me ook bezig met mode. Ik volg dan ook ontzettend veel andere mode-bloggende meisjes en mode-fotografie spreekt me erg aan. Daarnaast ben ik verslaafd aan (internet)shoppen, vooral Asos en Topshop zijn favoriet. Helaas ben ik ook maar een arme student en kan ik dus niet alles kopen wat mijn hartje begeert...
Verder vind ik reizen erg leuk, zowel strandvakanties als stedentrips en rondreizen in verre vreemde landen. Mijn eerst volgende reis die op de planning staat is een stedentrip naar New York! Eindelijk naar de stad van m'n dromen! Ik ben dan ook al een hele tijd aan het sparen zodat ik lekker veel kan shoppen in NYC! Nog maar acht weekjes wachten dus ik ben al begonnen met aftellen.... ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten